Mis Kokular Sevgili Okuyucularım, Serüvenimde Yanımda Olduğunuz için Çok Teşekkür Ederim! Bon Appetit!
RSS

1 Ekim 2010

İnsan Bir Hayali İçin Kaç Hayalinden Vazgeçer?

Günlerim; Sabah yattığım koltuktan kalkıp kahvaltı etmeye çalışıp okula gidip, bütün dikkatimle dersleri dinleyip üstüne heyecandan ne yazacağımı şaşırdığım sınavlara girip, onunda üstüne eve gelip uyuyup ders gece yarısına kadar ders çalışarak geçiyor! Psikopatça mı? Kesinlikle sevgili okuyucularım!!! :) Normal olduğumu kim söyledi ki?! :) Ben ne zaman bu kadar hırslı oldum hatırlamıyorum bile aslında. İşin en komik yanı, okul hayatım boyunca uyuz olduğum bir öğrenci profiline bürünmemdir! "O nedir?" diyeceksiniz şimdi. Şöyle diyeyim size, hani 100 almayan ama 90 aldığında ağlayan tipler vardır ya! Hayatım boyunca anlayamamıştım bu tipteki arkadaşları ama gelin görün ki, sınavda bir hata yaptığımı görünce suratım düşüyor ve kahrediyorum hayatı kendime! :) Tamaaammmmm, biliyorum yazınca bana da komik geldi ama o anları görmeniz lazım. Serra'yı arayıp dünki sınavda bir tane hata yaptığımı ve 90 alacağımı ağlak bir sesle söylediğimde Serra kahkalara boğuldu!! Gülmeyinnn nolurrrr!!! :) "90" sayısını bir not olarak görmüyorum hele ki 8'li rakamlara kalbim dayanmaz herhalde! Mesela bugün "A la Carte Menü"yle boşluk doldurmalı alakalı bir soru gelmişti. Yani ne yapsam oraya bir şey yazamadım. Cümle kuramadım! Hale gel yani! Ne fiil, ne zarf, ne sıfat, ne de isim oraya oturmadı! :))) Oysa menü çeşitlerini çok iyi biliyorum. Ha inekler ha ben! Yakında sadece ot yersem ve mööölersem şaşırmayın sevgili okuyucularım. O soruyu yapamamak bana koydu tabi. Bende sorunun altına "A La Carte Menü" nün ne olduğunu yazdım. Hani boşluğu dolduramadım ya, bildiğimi bir şekilde belli edicem ya! :))) "Yenilmedim ayaktayım" mottosuyla hareket ettim diyebiliriz. :) Bugün ki dersimiz Tabak Sunumuydu. Okuldan çıkınca Starbucks'ta oturup kahvemi yudumlarken, evetttttt ders çalıştım!!!!! Teorik dersler bu hafta itibariyle bitti ve haftaya mutfağa giriyoruz! Nasıl heyecanlıyım bir bilseniz. O kokular ve hamurlar içinde kaybolmak istiyorum. Babam ve annemde bana süper bir süpriz yaptılar geçen gün. Hayalimin peşinden bu kadar azimle gitmemi destekleyerek, bunca zamandır delice istediğim ve her Esse'nin önünden geçtiğimde ağzımın suları akan KitchenAid Stand Mixer'ini bana hediye ettiler! Çılgına döndüm müü?? Offfffffff...! Hemde nasıl!!! Çocuklar gibi şendim! :)))) Zıpladım, hopladım hatta çığlıklar savurdum etrafa! :) Artık istediğim herşeyi yapabilirim!! Bana görgüsüz diyebilirsiniz ama insan istediği bir şeye kavuşunca bunu göklere bile yazası geliyor. Aynı aşık olduğunuzda önünüze çıkan herkese söylemek istediğiniz gibi. Düşünsenize harika bir duygu bu! Bu yolda bana destek olan ve hayallerini bir şekilde gerçekleştirmeye çalışan herkese binlerce kere teşekkür ediyorum!
İnsan bir hayali için kaç hayalinden vazgeçer?.. Ben hepsinden geçtim..
Bon Appetit!

5 Yorum:

deniz dedi ki...

vuruldum bu rengine.Güle güle kullanın çok şık..Hele birde kullanmaya başlayınca aşık olacaksınız:)tecrübe ile sabittir

Duygu Tugcu dedi ki...

Teşekkür ederim Denizcim.. Umarimm daha hala kutusunda inanmazsın :)))) Buldumcuk olmuş gibiyim :))

liza dedi ki...

Yazılarını her defasında keyifle okuyorum.Üzülme sınavlarda stres yaptığın için takılıyorsundur. Yoksa senin gibi azimli birinin 100 almamasına hiç bir sebep yok.ama 90lı notlar da güzeldir. Bak ağızdan nasıl da dolu dolu çıkıyor doksaaan...Yeni makinen de hayırlı olsun. Rengi de çok güzelmiş Ben de ne çok istemiştim bilemezsin... en sonunda benim de kayınvalidem Amerika'dan getirdi. Tabi burdakinin çeyrek fiyatına.Benimki de martha stewart rengi her çıkardığımda sevip okşuyorum:)Setin üstünde bile bırakmıyorum düşün yani:))

İngilizce Gramer Kılavuzu dedi ki...

Hiiiiii! Üffff! Şeklinde insan-dışı sesler çıkarttım gördüğümde fotoğrafı :D Güle güle kullan harika-renkli-kitchen-aid'ini:)

Duygu Tugcu dedi ki...

Lizacim, hiç sorma bende yurtdışından getirtmek istemiştim ama bir türlü fırsat olamadı ne yazık ki :( Neyse napalım eninde sonunda geldi ya yawrucak :)) Doğrusunu istersen devamlı normal dandik mikserleri bozmaktan mahvoldum zaten :)))))) Çölde vaha gibi :)))

Dilekcim, Çok teşekkür ederimmmmm.. Bol bol ciciler yapıcammm artıkkk çocuğumlaa :)

Yorum Gönder

Bu sitede yayınlanan herşey © Copyright'ı Duygu Tuğcu'ya aittir.İçerik izinsiz kullanılamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.