Mis Kokular Sevgili Okuyucularım, Serüvenimde Yanımda Olduğunuz için Çok Teşekkür Ederim! Bon Appetit!
RSS

6 Nisan 2010

Can Simidi "Donut" Kardeşler









Eğer tatlı yapıyorsanız duygularınız çok önemlidir. Bence çok iyi konsantre olmanız gerekiyor ve modunuzun yüksek olması lazım. Bugün dans ederek donutlarımı yaptım diyebilirim. Eh! Ne de olsa yeni fırınım bugün geldi!!! Evet! Doğru duydunuz sevgili okuyucularım! Yani Christian Louboutin ayakkabı alsam bu kadar mutlu olamazdım herhalde. Artık emeklerim hiç olmayacak. Hoş Donutları yağda yapıyorum genelde ama olsun yine de:). Fırınımı yarın çalıştıracağım. Çok heyecanlıyım bir görseniz halimi. Ne yapsam acaba?.. Bu arada Dunkin Donut ile yarışan donutlarım şahane oldular! Daha önce de yaptığım için nasıl oalcaklarını biliyordum. Berliner konusunda kendime çok güvenirim ama donutlarım gitgide daha da güzel oluyorlar. Evdeki malzeme eksikliğinden ne yazık ki iki çeşit yapabildim. Şekerli ve üzeri erimiş çikolata kaplı olarak yaptım. Aslında fondant olsa daha iyi olurdu ama erimiş bitter çikolata da güzel oldu :). Ama akşam yemeğinden sonra kalori olarak geri dönmesi konusunda inanın yorum yapmak istemiyorum. Ne yapalım yarın meyve salatası günü olur benim için :). hmmppfhhh.. Bugün kendimle gurur duyuyorum. Çaaaakkkkkk! :) Bon Appetit!

3 Yorum:

Filiz dedi ki...

senin sıkı bi hayranın olarak '' ama bu haksızlık '' demek istiyorum :( süper görünüyorlar ! bu arada senin adına çok sevindim yeni fırıncığın hayırlı olsun canım güle güle pişir :)

TavusKusu Hanım dedi ki...

bu inanilmaz derecede heyecan vericii..ama iyiki orada diildim, cunku hepsini yiyebilirdim heralde =)ellerine kollarina saglik kuzucumm =))

Unknown dedi ki...

çokkkk güzel duruyorlar rastgele buldum sayfanızı çok güzel şeyler başarmışsınız ve başarınız daim olsun :) ve bu arada TARİF olsa çokk güzel olur ben son berlinde yedim berliner ve donutt ve çokk özledimmm
ellerinize sağlıkkkk

Yorum Gönder

Bu sitede yayınlanan herşey © Copyright'ı Duygu Tuğcu'ya aittir.İçerik izinsiz kullanılamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.