Mis Kokular Sevgili Okuyucularım, Serüvenimde Yanımda Olduğunuz için Çok Teşekkür Ederim! Bon Appetit!
RSS

17 Mart 2010

Başlangıç


Çılgın gibi gözüken fakat özünde hiç çılgın olmayan hayatımın nasıl değiştiğini siz de benimle birlikte göreceksiniz. Sanat aşığı bir anne ve finansçı bir babanın kızı olarak, Finans okumuş ama aklı gitmek istediği Mimar Sinan Fakültesinde kalmış biriyim. Okurken okulumdan ve okuldaki herkesten nefret ettiğim, ne işim var benim burada dediğim yıllar sonunda da herşeye el attığım için belirli bir işte başarılı olamadığımı gördüm. Çünkü hepsinde başarılıydım açıkçası. Etrafa saçılan saçma gibi olduğumu bir düşünün. Tabi, sizde tişört tasarımları yaparken kurumsal finans seminerlerine katılan ve aynı anda reklamcılık workshoplarında kendinizi bulmaya çalışırsanız ve o süre zarfında da sergiler açarsanız biraz durum zor olabiliyor. Okul bittiğinde sudan çıkmış balık tam olarak bendim! Araba sattım baktım olmadı internet sitesinde web koordinatörülüğü titrine ulaşana kadar olan bir iş deneyimi.. Yanlış tercihler insana neler yaptırıyor ve yine siz bir şekilde kendinizi bulmaya çalışıyorsunuz. Tabi arada kitap yazdığımı da söylemem gerekiyor. Bir kişi aynı anda kaç iş yapabilir? Uzun süre kimseye ne iş yaptığımı söyleyemedim. Çünkü herşeyi yapıyordum! Size kendime göre bildiğim herşeyi yaşadığım herşeyi aktaracağım.. Bu da ne böyle?! demeyin.. Herkesin anlatacağı ve bilgi katabilecek şeyler her zaman vardır.. Umarım küçük masalımı beğenirsiniz.. Bon Appetit!



3 Yorum:

Unknown dedi ki...

bloguna "takipciler" eklentisini eklersen daha rahat seni izlemeye alabiliriz. ;)

Mimosa Café dedi ki...

Kova burcu olmandan şüphe ediyorum :)

Duygu Tugcu dedi ki...

Oğlak burcuyumm :)

Yorum Gönder

Bu sitede yayınlanan herşey © Copyright'ı Duygu Tuğcu'ya aittir.İçerik izinsiz kullanılamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.